რეგისტრაცია შესვლა
1
გამარჯობა,
  • კულინარიული აღმოჩენების დროა!
  • ჩაინიშნეთ და შეაფასეთ საყვარელი რეცეპტები
  • გაუზიარეთ სხვებსაც საკუთარი კულინარიული შემოქმედება
დარეგისტრირდით ახლავე!
1
გამარჯობა,
კულინარიული აღმოჩენების დროა!
ჩაინიშნეთ და შეაფასეთ საყვარელი რეცეპტები
გაუზიარეთ სხვებსაც საკუთარი კულინარიული შემოქმედება
განათავსე რეცეპტები!
უნდა ვისაუზმოთ თუ არა დილით - რას ამბობენ მკვლევარები?
ავტორი: kobera1996
რამდენად მნიშვნელოვანია საუზმე თქვენი ორგანიზმისთვის?

ხილისა და კრემისებრი შვრიის ფაფით სავსე თასის, საუკეთესო ერბოკვერცხით სავსე თეფშის ან ტკბილი იმუნიტეტის გამაძლიერებელი სქელი სასმელის მიღება დილით ადრიანად შესანიშნავად ჟღერს, ასე არაა? ახალი გამოკვლევები ადასტურებს დიდი ხნის რწმენას იმის თაობაზე, რომ საუზმე ჭეშმარიტად წარმოადგენს ყველაზე მნიშვნელოვან კვებას დღის განმავლობაში.

 

Journal of Nutrition–ში 2020 წლის 31 დეკემბერს გამოქვეყნებული ახალი კვლევით განალიზებულ იქნა 65,099 ქალის სხეულის წონის ცვლილებები სამწლიანი პერიოდის განმავლობაში. მკვლევარები ასევე აკვირდებოდნენ მათი საუზმისა და კვების სიხშირეს. ქალთა მეოთხედმა მათ შეატყობინათ, რომ საუზმეს ყოველდღიურად მიირთმევდნენ. საერთო ჯამში, კვლევამ აჩვენა, რომ 2008-დან 2011 წლამდე მონაწილეთა 18.4%–მა 5 კილოგრამი ან მეტი მოიმატა. ამასთან, შედეგების მიხედვით წონის მომატების მაჩვენებელი იმ ქალებში, რომლებიც დილით ჭამდნენ, 7%–ით დაბალ ნიშნულს ინარჩუნებდა მათთან შედარებით, ვინც მთლიანობაში უარს ამბობდნენ საუზმეზე.

 

”რეგულარული საუზმე სხეულის წონის ცვლილებისთვის შესაძლოა მნიშვნელოვან დიეტურ ფაქტორს წარმოადგენდეს”, - დაასკვნეს კვლევის ავტორებმა. ამ თეორიას მხარს უჭერენ სხვა ექსპერტებიც, რამდენადაც ზოგიერთი დიეტოლოგის თქმით, გაღვიძებიდან ერთ საათში ჭამა საუკეთესოა მთელი დილის საათებში ენერგიის არსებული დონის შესანარჩუნებლად. სხვა ბოლოდროინდელმა გამოკვლევამ აჩვენა, რომ ცილის დიდი რაოდენობით მდიდარი საკვების მიღება ვარჯიშამდე შესაძლოა გამოსადეგი იყო ცხიმის წვისა და ვარჯიშის დასრულების შემდეგ ნოყიერების შეგრძნების უზრუნველსაყოფად, რაც იმაზე მეტყველებს, რომ ოფლის გამოყოფის წინ ნოყიერი საუზმის მირთმევა შესაძლოა სასარგებლო იყოს ჯანმრთელობისა და წონაში დაკლებისათვის.

 

მიუხედავად იმისა, რომ დილით სხეულის ენერგიით ავსება მნიშვნელოვანია, საკვანძო საკითხს სწორედ სწორი, დაბალანსებული საკვების არჩევა წარმოადგენს.

 

წყარო: www.eatthis.com

ბეჭდვა
კომენტარები
0 კომენტარი
ბოლოს განთავსებული
ცხელი შოკოლადი
ატმის აზიური სალათა
რამდენიმე ხრიკი, თუ როგორ მოვამზადოთ წვნიანი და რბილი ქათამი
ქათმის მომზადება ერთი შეხედვით ადვილია, მაგრამ ხშირად საბოლოო შედეგი მაინც გამომშრალი ხორცია. ჩვენ გაგიზიარებთ რამდენიმე მარტივ რჩევას, რის შემდეგაც თქვენი ქათმის ხორცი წვნიანი და ფაფუკი გახდება.
თარიღი: 06/10/2022
ავტორი: Tekla_mi
რა განსხვავებაა ქათმის თეთრ და მუქ ხორცს შორის?
ქათმის ხორცი ჯანსაღი კვების უმნიშვნელოვანესი ნაწილია. იგი წარმოადგენს მაღალი ხარისხის, ადვილად ასათვისებელ ცილების, ვიტამინების, ამინომჟავებისა და მინერალური ნივთიერებების შეუცვლელ წყაროს ნებისმიერი ასაკის ორგანიზმისთვის. როდესაც საქმე ეხება ქათმის ნაჭრის არჩევას, რომელს ანიჭებთ უპირატესობას ქათმის თეთრ თუ მუქ ხორცს? ქათმის ფრთები და მკერდი თეთრ ხორცად ითვლება, ქათმის ბარკლები კი მუქად.
თარიღი: 06/03/2022
ავტორი: Tekla_mi
როგორ უნდა დაიჭრას მთლიანი ქათამი
როგორ დავჭრათ მთლიანი ქათამი ნაჭრებად.
როგორ გავაკეთოთ ხურმის ჩირი
მოამზადეთ უგემრიელესი ხურმის ჩირი საკუთარი ხელით ძალიან მარტივად :)
მსგავსი სტატიები
თარიღი: 06/03/2022
ავტორი: Tekla_mi
ქათმის ხორცი ჯანსაღი კვების უმნიშვნელოვანესი ნაწილია. იგი წარმოადგენს მაღალი ხარისხის, ადვილად ასათვისებელ ცილების, ვიტამინების, ამინომჟავებისა და მინერალური ნივთიერებების შეუცვლელ წყაროს ნებისმიერი ასაკის ორგანიზმისთვის. როდესაც საქმე ეხება ქათმის ნაჭრის არჩევას, რომელს ანიჭებთ უპირატესობას ქათმის თეთრ თუ მუქ ხორცს? ქათმის ფრთები და მკერდი თეთრ ხორცად ითვლება, ქათმის ბარკლები კი მუქად.
თარიღი: 03/02/2017
ავტორი: tomato
იმაზე, თუ რამდენს შეჭამთ, გავლენა შეიძლება იქონიოს მამაკაცების გარემოში ხართ თუ ქალების. მაშ როდის ვჭამთ მეტს და როდის ნაკლებს?
თარიღი: 12/05/2020
ავტორი: kobera1996
რა სარგებლობა მოაქვს ნუშს თქვენი ორგანიზმისთვის?
თარიღი: 12/18/2020
ავტორი: kobera1996
რამდენადაც თითოეულ ჩვენთაგანს შესაძლოა სურდეს ერთჯერადი დიეტით შარვლის ზომის შეცვლა, არ არსებობს ერთიანი მიდგომა კილოგრამების ჩამოსაკლებად.